mek da ©™
seperti yang dijanjikan, kita bertemu lagi di entri perkahwinan nani. sape nani nih? ee..dia bekas roomate aku masa blaja kat uum dulu. dia kawan baik aku. sgt suka sama dia sbb dia baik. hehe. nani kawin masa hari raya ketiga hari tu. aku gerak g umah dia kat tanah merah lebih kurang kol 11.30 pagi, sampai sana kol 1.30. mak ai lamanya. jalan jemmed biasa la time raya nih. mmg plan nk g awl, jd xsempat la nk tgk nani bersanding. wajah suami dia pun tak dapat tatap. hehe. xpe la janji dpt gak jumpa nani sbb lama xjumpa. tahniah kepada nani dan hubbynya fitri kalo xsilap namanya. patut la kawin masa raya, nama fitri rupanya. hehe. beberapa keping photo yg sempat diambil.....


tema pepel...




terasa kerdilnya aku bila disamping pengantin yang sgt jelita. heheehhh..


bab nih paling sonok. jumpa kawan2 lama. sgt rindu sama mereka. teman sepinggan sebantal masa zmn universiti dulu.


on the way ke tanah merah. ariani dh bukak kat sini. silalah dtg. iklan jap. hehe.


nota kaki: mintak maaf byk2 kepada kwn uum gak iaitu rose sbb xdpt hadir ke majlis perkahwinannya. sorry byk2 yer sbb masa raya ke dua tuh g beraya umah tok nenek. hihi.

selamat pengantin baru.
welcome to the club.
Labels:
Reactions: 
1 Response
  1. mamalieyna Says:

    Selamat Pengantin Baru to kwn mama adam haikal..hikhik..mesti ramai jmputan yg dtg..sbb buat time raya kan..sume kwn2 balik kg, best laa..