mek da ©™
walaupun bukan pertama kali, tapi suka utk aku berkongsi kegembiraan tatkala haikal dpt menyebut perkataan pertamanya 'oh...ma...ma'. hehe. sonoknya. papa jeles tau tak...dia sebut mama dulu tuuuu... ekekeke...ekceli dh byk kali aku dgr dia sebut ma...ma...tp mlm td sgt jelas. perkataan oh...ma...ma akan kuar dari mulutnya tiapkali dia menangis terutamanya selepas tersedar dari tdo atau inginkan susu.tambah2 kalo dia nampak aku xde kat sebelah dia.

hehe. biasala...excited jap. rasa syahdu sgt bila dgr. cewah. pertama kali jd ibu biasa ar. cyg haikal.
Labels:
3 Responses
  1. mamalieyna Says:

    waaaa bestnye tak terhingga..hehe..akak lak tumpang excited!
    sudah pandai ye abg hekal..bestnyer....!
    *akak puas ler dok ajar dada sebut 'ma'ma'..tp tek gheti2 lg dia nk sebut..yg dia tau..Aaaaa...je smpai ke sudah! huhu..


  2. aku jelez sebab nuha selalu sebut ma, mak , abah tapi ummi langsung tak disebutnya..yang paling jelas sket yang hampir , mei mei..ok laa tuh..hhahahaha


  3. Drama Mama Says:

    ohh i know the feeling. kalau bole nak dia panggil mama 24 hours kan hehe

    enjoy the moment ya ;-)