mek da ©™
Dear diary,



Kami menutupi agenda hari kedua di Langkawi dengan mengunjungi Pasar Malam Bayas. Apa lagi cari makan laa! Kata jjcm khennn, harus la melawat jugak pasar malam kat sini. Selalunya pasar malam ni terdapat banyak makanan rare... kihkih...


Jalan-jalan mencari makanan rare tapi tak de sangat yang berkenan di hati. Gambar di atas kuih manja nampak sipi-sipi je kuih manja tu... disebelah kiri. Itu je kuih yang kak mek beli hak hak!


Bila teringat dah lama tak merasa bihun sup utara, haruslah grab bihun sup ni. Kalo dulu semasa menuntut di UUM, nih lah salah satu makanan favourite mek selain dari moi sup (bubur nasi).


Ma abah tapau laksa utara. Abah kak mek memang peminat laksa. Sepanjang di Langkawi asyik nak cari laksa je... hari-hari pun on haha!




Hasil tangkapan... ma kak mek beli ketupat daun palas dengan rendang. Pantang tengok! Ayam goreng langsung tak sentuh. Badan dah penat gilerrrr... nak makan pun dah tak de selera. Iya laa... seharian berjalan kohkoh :)


Mewah giler daging nya..... bihun sup utara yum yummm!

Ok laa... rehat dulu. Apa agenda untuk hari ketiga di Langkawi? Tunggu........


Bayas Night Market - Friday
Night market in Langkawi
AddressKampung Perana, 07000 Langkawi, Kedah
Hours


Closed ⋅ Opens 5PM Fri




Bersambung...........

Till then,
Mekda


Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...