mek da ©™
Nama Timangan anda:
Family & kaum kerabat panggil aku Ida, kat sekolah dulu kawan2 panggil aku Shida, Kat Universiti kawan2 panggil Ida gak..Ahaks...kat opis lak member2 panggil Idot@ Mek..bila kawin lak..hubby aku panggil Da jek..saat meroyan jek panggil Ayang..ekekeke..anak2 buah aku lak panggil Cik Su atau Su Da...dan semestinya aku Mama kepada Adam Haikal...xsabar nk dgr Haikal sebut 'Mama'..hehehe.

Anda seorang yang:
Mula2 kenal seseorang tu mmg la nampak aku nih jenis yg pemalu dan sopan gitu (wek..sila muntah)..tapi bila dh start berborak dan lagi2 dh makin lama kenal..huh cam kepoh pun ader aku nih. Aku jugak jenis yg kuat membebel, cepat gak naik angin...mudah melenting..buruk gak perangai aku nih.Kadang2 jer la..kalo ader yg xkena dan xpuas hati...tp walau mcm mn pun...aku nih jenis sensitif...mudah terasa dan mudah menangis.Merajuk semestinya.Huh nasib baik aku dh kawin..kalo tak merana abg2 encem kt luar sana ngan tabiat aku nih.However, aku seorang yg baik hati...hik..hik..hik..namun ku punya hati...

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:

My Hubby la sbb walaupun dia tak kaya raya tp dia ader hati budi...pandai amik ati aku...dan yang penting pandai masak serta buat kje rumah...so senang la sikit kje aku.Maklum la bkn senang nk jadi 'Superwoman' kan.

Lagu kesukaan anda:
Banyak sangat la...tp skang nih yg paling aku suka lagu INGKAR dari BUNGA CINTA LESTARI.

Makanan kesukaan anda:
Nasi berlauk kelate. Nasi + Gulai Kuning Ikan Tongkol + Sambal Belacan + Budu + Ulam-ulaman...Heheheh...sungguh kekampungan ek aku...dah namanya awek kelate deh...kalo mkn nih satu bungkus xcukup beb.Sungguh rakus org ini.

Warna kesukaan anda:Pink, Purple, Red, Orange n Black.

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
Beg duit kaler pink, pen drive Kingston Kaler Kuning, Henpon kaler itam legam, ops sorry nk tambah lg brg leh tak?..Bedak untuk cantikkan wajah poyo...,cermin...,gincu...,segala jenis kunci...Coklat sbb aku suka makan eheheh, pen (kalo2 terjumpa peminat suh sign autograph kan..)kuang2.. dan My Management Diary kaler itam...

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:
2 minggu lepas sebab merajuk ngan My Mr Hubby....hikhikhik...


Tag rakan anda:
Cik Puan Pija - Fiza Fidi Everlasting Love
Cik Puan Eyza -Aku adalah aku!

Cik Emy -@myleamy

Cik Intan Dayana-Scootberry in da house

Kengkawan, sila jwb yer..kalo dh pernah jwb..abaikan jek..just suka-suki...eee
Bagi la komen sikit weh...tenkiu!




Labels:
4 Responses
  1. salam
    please vote me as supermummy amazing blogger award at the top banner in my blog!
    thanks in advance.


  2. Irfa Says:

    salam ida..
    saya baru ter'perasan awak follow blog saya.slmt berkenalan.baru baca blog awak tp belum khatam lagi.dr kelate gak yer..samalah kita


  3. rajin da jawab tag..
    kak t ada hutang ngan da.. tag utk isteri.. belum dibuat.. nanti kak t usahakan ok!!
    selamat berhujung minggu.. have a great weekend!
    muah!
    :-)


  4. myle@my Says:

    huh...
    i mmg gian nk jwb tag...
    hahaha...
    da lame xdpt tag neh...
    tenkiu...tenkiu eda sb sedekah tag neh...
    hahaha...
    poyo jew...
    ngee~~
    =P


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...