mek da ©™
25 november. ade kisah disebalik tarikh keramat ini. hehe. setahun yang lalu, aku diarah untuk mendaftarkan diri ke wad Hospital Raja Perempuan Zainab Kota Bharu. untuk ape? setelah dipersetujui oleh doktor, aku terpaksa berlenggang-lenggang ke hospital disebabkan tarikh jangkaan ku bersalin sudah seminggu berlalu. haha. xsakit2 lagi. bila aku nak bersalin ni. itu soalan ku setiap masa.

setelah di'scan, ( gila teruk perkataan ini) doktor mengesahkan yang air ketubanku dah berkurangan. dah kering. bimbang kalau-kalau berlaku perkara yang tak diingini dan membahayakan kandungan. doktor membuat keputusan supaya aku di'induce'. wah la wei. takut!!!!

aritu dh citer kat sini.

hmmm....td mlm tdo xcukup...haikal demam terpaksa berjaga sbb dia merengek. adeh pedih mata ni...
Labels:
Reactions: 
3 Responses
  1. seb bek citer u tu berada di n3 len.. kalo idak.. mau tunda lagi nih!! kakakakaka..takut!!!


  2. mamamiera Says:

    so haikal dah setahun lah ni..
    epy besday ti haikal..!!


  3. mamalieyna Says:

    hari ini dalam sejarah!!..hehe..akak pun same aa, terlewat jugak, sehari sblm tarikh nk kena induce, air ketuban pecah pulak, seb baik tak jd induce..hehe..