mek da ©™
setelah sekian lama tidak tag mengetag, rasanya nk jawab tag la plak. ekceli dah lama nk jawab, tapi tak jadi-jadi. segan la plak sebab nk kena tunjukkan workstation. haha. sungguh tak glamour beb! tapi cukup selesa. thanks boss. erkk..thanks god.

1.sila tunjukkan workstation anda


di sinilah tempat aku mencari rezeki seharian. huhu...


belakang tuh bilik CEO aku. dpn bilik dia adalah meja aku.


sorry tak sempat nk kemas sebelum snap. kehkeh.


my workstation

2.sila attachkan gambar anda hari ini dengan senyuman yang sungguh manis.


poyo tak?


berjaya tak hasil editanku. haha

3.sila nyatakan sesuatu yang rakan anda tidak tahu tentang anda.

dengan rendah diri aku memberitahu yang aku adalah...

- aku seorang yang sangat kreatif
- aku sukakan benda yang kiut-miut
- aku suka kaler pink, purple, biru, merah dan itam
- aku suka kumpul benda yang kiut dan comel2 gitu
- aku tak suka bermekap
- aku suka mkn pisang berangan kahkahkah!!!

4.sila tag rakan-rakan anda.

bab nih paling suka. sbbnya nk tambah hutang korang.haha.

i. mamalieyna
ii. mummy esyraf
iii. elissmie
iv.nafiRaa
v. ladyBEErd

jawab la sayang oii....

semoga entri ini boleh dijadikan sebagai kenang kenangan apabila aku berhijrah ke tempat lain nanti. bila tuh? ke mana? tunggu.........
Labels:
12 Responses
  1. hahahahha.. kena tag!!!
    uik! nak pindah tempat keje ke~
    okeh.. tapi pic esok k.. sbb ari nih serabai..hahahahahha


  2. mamalieyna Says:

    huwaaagh...bertambah 1 utang lagi..! huhuhu...tunggu aaa, msuk buku 555 dl..ekekek.. nk snap2 pic ni yg sogan nih! tnggu owang takde kt opis aa camnih!


  3. umihaikal Says:

    salam...uiks..seb baik name kite xde..huhu...cntik opis...


  4. MaMaSyAzA Says:

    boleh akak tanya...anda ni PA to CEO ke....kalo PA samalah kita...kalo salah sorry ekkk...


  5. bintangku Says:

    kire ok ler tu... tak der ler sepah sgt. Kalo tgk meja den nie.... kene selak kertas assign student, baru nampak tuan meja. hu hu hu


  6. nafira: akan ku tunggu ho hooo..bila tiba saat itu..eee


  7. kak ina: eee..kat ina dtg la sebekum subuh snap gambar..kahkah..


  8. yana: ingat nk tag yana..tp yana sibuk berkebun lak..haha


  9. mamasyaza: nk kata PA sepenuh hati tak jgk la...haha


  10. bintangku:wah mcm tuh lg bagus..nmpak bz aje..eeee


  11. sudah bayar hutang!!! lalalalala


  12. thanks nafira!!! muahss..