mek da ©™


Dear diary,

Bertemu lagi kite arini ye ehek... amik ko berlambak-lambak entri dari kak mek.. gambo poyo kesemuanya hahaha.. well well well its my diary. 

Wefie with kiddos before gerak ke Rantau Panjang.. amboi kak mek.. macam nak g langkawi gayanya hahah.. padahal dah berjuta kali apdet pegi Rantau Panjang jekkk pun.... kahkahkah. Tempat 'must visit' kak mek lah katakan ahakss :P

Pasar Siti Khadijah juga wajib pergi cari kuih-muih! so colourful... balik baru ni tak banyak cari kuih sebenarnya.. kat bazar Ramadan pun tak beli kuih sangat..cari akok je.. gambo kuih di bawah beli masa on the way blk jb... singgah pasar cari makanan buat bekalan dalam kete ehekkk... 

Pergi pasar tumpat semata-mata nak cari kuih tepung boko tu.. ahh frust sbb tak de jugakk mak cik tu... 2x pergi tapi hampa.. GIGIH kan? sungguh jiwa mak cik mak cik kak mek skang ni kan? tak payah la ajak kak mek pergi Aeon ke kbmall ke bagai.. cukup la pergi pasar.. kak mek dah rasa bahagia hahaha..auwwmmmuahh


Abaikan mata merah & mata panda kak mek.. kedut-kedut tu pun sila abaikan okeh


lets go shopping!





harus cari tea beng sedap di sini


kerabu maggi....... dah naik harga? wahlaweiii


sib baik sedap bak hang


megi cambo


till then, mekda.

Labels: ,
0 Responses