mek da ©™

Dear diary,

Masjid Selat Melaka juga terdapat dlm wishlist kak mek... if dtg melaka kak mek nak jejak masjid ni. Tengok dlm gambar cantik gilerrr view masjid ni. Akhirnya sampai jua masjid ni.......... terima kasih waze sbb tlg bawa kak mek ke masjid ni. Pelbagai kisah lucu mengekek-ngekek kami dlm kete sepanjang perjalanan ke masjid ni hahaha!!!


Yang ni gambar google... cantik kan?


sumber: google

Masjid ni dibina di atas permukaan laut di dalam kawasan pulau buatan yang diberi nama 'pulau melaka'.


Kebetulan balik dari Pantai Klebang dah nak maghrib, jadi terus la ke sini solat maghrib



Kat masjid ni ramai jugak org.. siap ade jualan makanan.. kalo nak lebih mudah sila bawa telekung sendiri, nak tunggu yg masjid punya mmg bercinta hehe... kena tggu org.. ikut turn.. ramai weh :)

Melaka kan negeri beratur hehehe...


MASJID SELAT MELAKA

AddressGarden City 8-Storey Apartment, Jalan Merdeka, Taman Pulau Melaka, 75000 Melaka, Malaysia



Alhamdulillah rezeki bersolat di sini.........

Selesai solat ke mana destinasi kiterrr seterusnya? tunggu hihihi.................

Till then,
mekda
don't mess with melaka

Labels: ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...