mek da ©™
baru sempat nak upload gambo2 anak bujang yang sudah setahun jagung umurnya. huhu.








sgt suka sepahkan mainan


sgt suka mengemas pakaiannya

seperti kanak2 lain haikal jgk:

1. dah terer bersalam-salaman..kehkeh
2. akan melakukan bila disuruh perkara berikut:

- pegi hantuk dahi kat kepala mama...cehh poyo
- pegi cium mama...huhu
- pegi gigit mama...arghhh
- pegi tutup pintu
- pegi ambil nenen (botol susu)
- pegi tgk siapa yg dtg tuhh
- pegi tgk papa dah balik
- pegi amik kasut nk jln

3. bertindakbalas terhadap bunyi talipon...sebuk nk angkat phone...pastu letak tgn kat telinga...hehe

4. suka kemaskan almari pakaian

5. kalo tgk buku, mulut muncung mcm itik sambil pot pet xtau ape...

6. dah reti tunjuk-tunjukkan jari bila nampak yg dia nak.../ nampak bapak dia huhu

7. ape lg...x larat dah nak list.

sekadar kenangan di masa akan datang......
Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. mamalieyna Says:

    bestnyer hekal dh pndai macam2..yg tak tahannye pandai ngemas! aduss harus arif pun ngikut jejak nnti nih! ^_^

    hekal maintin kiut la walopun umo dh setahun jagung! hehe..


  2. mamamiera Says:

    wahh.. mamanye skrg dah ade org 'tolong' rajin kemas@sepah kan barang ae..
    best ar.. kje lebih la ieda oiii..
    zai skrg tggu heqal zai plak nak rajin cam hekal kamu gak..


  3. MAMASYAZA Says:

    umo macam tu memang le kalo bab mengemas..serahkan pada yg pakar, anak akak yg umo 2 thn tu lagi la sakan, semua dia nak kemas, dari mainan sampai la ke pinggan mangkuk kat dapo..sungguh menguji kesabaran


  4. bintangku Says:

    wah.... heqal 'membantu' mengemas umah. Satu bab yg semua mama akan 'suke'. :P