mek da ©™
lagi beberapa jam mak dan adik2 akan tiba ke rumahku. huhu. sonok mak jd dtg. hehe. td mlm aku buat ape? shttt...kemas umah edisi express...ceh...nk tunjukkan umah yg kemas tahap 5 bintang gitu...mcm biasa, encik somi mengutukku. huh rajin le time mak nk dtg. kesian aku, encik somi kutuk kow-kow. hahaha!!

* mcm la mak xtau yg anaknya sgt rajin mengemas umah :)
Labels:
Reactions: 
3 Responses
  1. ok laa tu dari tak pernh mengemas macam erm aku..hahaha larikss


  2. mamamiera Says:

    bestnye mommy nk dtg..
    mesti bwk mknn mcm2..
    akk rajin ngemas ikut mood je..
    skrg mood malas.. bleh x akk nk import ieda dtg umah kemas. hehee ;p


  3. mamalieyna Says:

    waa bestnya mak nak mai umah..
    alah biasa aa tu, bila ada orang nk dtg umah ja, mulalah kelam kabut nk kemas umah betoi2..
    selalu tu bkn tak rajin nk ngemas, cumanya ngemas gitu2an jer..hikhik...

    akak baking mu ni dik...sbb akak pun lebey kurang spesis kamu juge..tp takde la sampe en suami perli..sbb ari2 kemas juga..cuma itulah kemas tak beriya..! :P.. *wink*