mek da ©™

heheh. inilah dia raja burger kat umahku. huhu. ekceli nk citer psl g mencekik kat burger king ahad lps. mcm biasa lor, lps window soping ape lg...mencekik lorrr. huh kasar tol bahasa. anak sape la ni..mencekik.

gila aritu leh lupa kt mn restoran burger king kat jb ni. al maklum restoren nih rasanya ade satu jek kat jb ni. lain tempat aku xthu.... ( tak mcm mekdi )...ntah tak tahu npe tibe2 jek ilang ingatan haha. encik somi lg la xamik thu langsung.

serius, aku betul2 mengidam burger hari tu. kalo xdpt mkn aritu mmg aku keciwa gila babas. huhu. bila dh dpt, gambo pun lupa nk amik. kehkeh. wajib bg blogger, amik gambo...kehkeh...jgn mrh. so googles jek gambo.


bbq cheese burger utk encik somi...


long & beefy nih utk aku. gulp! keju yg menjilat jarik...


silalah berkunjung ke restoren burger king berdekatan anda. haha. sengal!
Labels:
Reactions: 
1 Response
  1. mamalieyna Says:

    amboi dan laeeii berpromosi lak, burger king kasi komisyen ke..ihiks.. :P

    alahai dak tecik tu, nak jadi king lak ek, ke kena buli tu ngn mama...tak baeekk!!