mek da ©™

sabtu lepas aku kena pi opis tau. raya2 pun kena kje. tp half day jek la. hukhuk. xde kje pom. datang mengulor jek. hehe. encik suami xkje. besh2. tp aku tetap hantar haikal ke rumah ibu milah (pengasuh haikal). xpe, jap jek sbb encik suami janji nk amik awl sikit si kecik tuh. dlm kol 11-12 dh amik. tut tut dia bwk pi opis. ape lagi suka la si kecik tuh. eksen berjln meredah di segenap ruang. kalo ikutkan dia nk panjat ke level 2. suka naik2 tangga nih. huhu. abis benda dia selongkar. huhu. layan gambo ajek. mcm biasa eh.


haikal sedang dibuli oleh kwn opisku. hikhik



kalo hari2 bwk anak cam ni mmg sah xleh buat per. paling kurang pun bwk buaian gantung kat tepi meja keje. kahkah. berasap nati bos aku. hehe.
Labels:
Reactions: 
13 Responses
  1. mamamiera Says:

    amboii.. hekal nak tolong mama wat keje kat opis ek.. best je bleh seludup hekal mas0k dlm opis.. mesti b0s sporting!!


  2. mamalieyna Says:

    haikal wat pe g opis mama, wat spotcek eee, mama wat pe kt opis..mama ngulor tuh! hikhik..


  3. hehehehhe.. terjah jangan tak terjah!!


  4. iedaLUVsham Says:

    ekekek!!! besttt woo..nnt mama leh ajo main blog :)


  5. mamamiera: bos xde time tuhh..kalo tak malu!!!


  6. kak ina: ngulor tuh wajib hahha


  7. nafira: terjah dan serkap......


  8. ieda: yer.. nti suh hekal layan belog gak eh.......berbaloi-baloi


  9. abis la mama die x dpt wat keje..hehehe


  10. MaMaSyAzA Says:

    anak2 akak time cuti sekolah ni ada gak minta nak dtg ofis...saja maleh nak bawak..kang akak tak jadik satu keja pun...depa lak yg lebih2 nak ngadap pc..haru dibuatnya


  11. ctlinda Says:

    masam je haikal..senyum la cikit..ke mama dh v warning jgn nakal2 huhu2..


  12. Anna Says:

    Hi salam kenalan..Welcome u to visit my http://anagallery-suhanaoct.blogspot.com...Nice to meet u :)


  13. Tanpa Nama Says:

    Eben dass wir ohne Ihre bemerkenswerte Phrase machen wГјrden cialis generika viagra bestellen online [url=http//t7-isis.org]viagra generika[/url]